سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میراسماعیلی: صندلی ریاست فدراسیون ارزش ندارد/ یک نفر در جودو حاشیه ایجاد می‌کند

نایب رئیس سابق جودو گفت: کاندیدا‌ها را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنم چرا که صندلی ریاست آن قدر ارزش ندارد که ما بخواهیم یکدیگر را تخریب کنیم.

آرش میراسماعیلی نایب رئیس سابق فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا انتخابات فدراسیون جودو برگزار نمی‌شود، بیان کرد: همه افرادی که برای ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کردند منتظر هستند تا وزارت ورزش و جوانان تعیین تکلیف کند و باید هر چه زودتر زمان انتخابات مشخص شود تا بلاتکلیفی به پایان برسد. به طور طبیعی اگر هر فردی رئیس فدراسیون جودو شود برنامه‌هایی برای این فدراسیون دارد و جامعه جودو به اهداف خود می‌رسد.

او تصریح کرد: متاسفانه مدتی است که بی اخلاقی‌هایی از سوی برخی از نامزدها صورت گرفته است. من به دوستان و کاندیدا‌ها توصیه می‌کنم با توجه به اینکه همه ما عضو یک خانواده هستیم هر شخص برای ریاست فدراسیون جودو انتخاب شود همه برای فرد برگزیده احترام قائل باشیم. دوستان و کاندیدا‌ها را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنم چرا که صندلی ریاست آن قدر ارزش ندارد که ما بخواهیم یکدیگر را تخریب کنیم.

نایب رئیس سابق فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم به غیر از یک نفر کسی این کار را نمی‌کند. مسئولان وزارت ورزش باید هر چه زودتر زمان انتخابات را مشخص کنند. هر چه باشد جامعه جودو آن قدر بصیرت دارند که انتخاب خوبی داشته باشد و این انتخاب از سوی اکثریت جامعه جودو صورت می‌گیرد. به طور حتم هر شخصی انتخاب شد مورد احترام همه جودو کاران است.


بیشتر بخوانید: 

ملی پوشان جودو به همراه سرمربی به مسابقات گرنداسلم اعزام می‌شوند

قرعه کشی سوپر لیگ جودو فردا برگزار می‌شود

روایت از اینجا رانده و از آنجا مانده ها!/ دلیل اصلی کوچ ورزشکاران جودو از ایران چیست؟


انتهای پیام/

اظهارات میراسماعیلی درباره انتخابات ریاست فدراسیون جودو 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی د
۱۲:۴۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
این جمله زیبا را کسی میگوید که معلم اخلاق میباشد :

دوستان و کاندیدا‌ها را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنم چرا که صندلی ریاست آن قدر ارزش ندارد که ما بخواهیم یکدیگر را تخریب کنیم.
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
اگر ارزش نداره پس حتمابرای خدمت اینهمه ثبت نام کرده اند
حسینی
۱۲:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
خدا ظاهر و باطن افراد را بهتر میداند
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
چشم . به توصیه شما عمل میکنیم . شما به توصیه کی عمل میکنی؟