سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از تولید کننده‌های نمونه شیلاتی در مازندران

۳ نمونه ملی و ۳ نمونه استانی بخش شیلاتی مازندران قدردانی شدند.

ولی الله محمد زاده مدیرکل شیلات مازندران در حاشیه همایش تقدیر از نمونه‌های تولید کننده بخش کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از ۹ نفرنمونه ملی و ۴۳ نفر تولیدکننده برتر بخشکشاورزی استان تجلیل شد که ۳ نمونه ملی و ۳ نمونه استانی در بخش شیلات مازندران بودند.

وی انتخاب و درخشش ۴ نفر از تلاشگران و تولیدکنندگان عرصه شیلاتی استان در جشنواره سی و سومین دوره ملی بخش کشاورزی  و نیز همایش استانی را به همه فعالان و بهره برداران شیلاتی استان تبریک گفته و آن را مایه سربلندی جامعه شیلاتی استان دانست.

محمد زاده گفت: جایگاه ممتازی که شیلات مازندران در فعالیت‌های شیلاتی کشور دارد مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر همین تولیدکنندگان و فعالان شیلاتی استان است که  پا به پای رشد انقلاب اسلامی، شیلات مازندران را هم شکوفا کردند.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه تولید بخش شیلاتی استان از ابتدای انقلاب تاکنون ۴۰ برابرشده است، افزود: با تفکرجهادی تولید آبزیان اعم از پرورشی و دریایی ازحدود ۲۷۰۰ تن سال ۵۷، امسال به حدود ۱۰۰ هزارتن رسید.

محمد زاده گفت: با تلاش آبزی پروران و صیادان در سال اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی با دست یابی به شاخص‌های تولید همچنان بتوانیم جایگاه فعالیت‌های شیلاتی در کشور را بیش از پیش ارتقاء بخشیم.

انتهای پیام/ م

تجلیل از ۶ تولید کننده شیلاتی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.