سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بالغ بر ۷۵ هزار نفر با بهره برداری شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی باوجود ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، اشتغالی بالغ بر ۷۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح زمینه برای ایجاد بستر‌های مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت است.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: مشوق‌ها و مزایای مختلفی برای صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اجرا درآمده و منجرب به افزایش سرمایه گذاری شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه سال گذشته نزدیک به ۳۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده بود که این رقم امسال به ۷۲ هکتار رسیده و رشد ۸۵ درصدی داشته است.

مهدی زاده مقدم افزود: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، تقویت تولید و افزایش درآمد ملی، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ح
 

افزایش رشد سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.