سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی امیری:

سال آینده سال شکوفایی ورزشکاران المپیکی است / تشکیل فدراسیون اسلامی زنان راهی برای تقویت ورزش بانوان خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سال ۹۸ سال شکوفایی ورزش قهرمانی خواهد بود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که کارنامه درخشانی از خود به جا بگذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه در کمیته ملی المپیک گفت: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا را تسلیت عرض می کنم. ما ایرانیان تعلق خاصی به اهل بیت داریم. هر ساله با برگزاری مراسم عزاداری ارادت خود را به خاندان پیامبر ابراز می کنیم.

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و  اگر انقلاب اسلامی تا امروز تداوم پیدا کرده است و اندیشه‌های رهبری در کشور ریشه دارد به برکت اهل بیت است. امیدواریم تمام ورزشکاران  بدانند با یاد و نام حضرت فاطمه زهرا می توانند به بزرگترین افتخارات برسند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انقلاب اسلامی در کشور با محور عدالت پروری، ظرفیت و فرصت لازم را ایجاد کرده است تا ورزشکاران کشورمان بتوانند در رشته‌های مختلف درخشش داشته باشند. دست آورد انقلاب شامل توسعه انسانی، ظهور نسل جدیدی از ورزشکاران و ایجاد عدالت برای دسترسی امکانات ورزشی برای همه است. بیش از ۸۰ درصد از قهرمانان ما از شهرستان‌ها و روستا‌ها هستند و این همان برکت انقلاب اسلامی است. به ملت وعده می‌دهم در آینده نزدیک و در المپیک رویش‌های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین خواهد کرد.

صالحی امیری در مورد اینکه خبر خوش در ورزش در سال آینده چه چیزی است گفت: در آستانه کسب سهمیه المپیک هستیم. تعدادی از رشته‌ها انجام شد و در برخی در حال انجام است. سال ۱۳۹۸ سال شکوفایی ورزش قهرمانی برای رسیدن به سکوی قهرمانی در سال ۹۹ است.

رییس کمیته ملی المپیک درمورد تشکیل فدراسیون زنان مسلمان اظهار داشت: حوزه ورزش زنان نگاه تبلیغاتی و صوری ندارد. ما معتقدیم در برنامه ۱۰ ساله به لحاظ کمی و کیفی شاهد حضور برابر زنان در عرصه‌های ملی آسیایی و جهانی خواهیم بود. معتقدیم که زنان هیچ کاستی نسبت به مردان ندارند و فقط بایدشرایط مناسب برای آنها فراهم شود. ما حداکثر حمایت و برنامه ریزی را خواهیم داشت و در آینده نزدیک شاهد جهش و رویش جدید در سطح ملی و منطقه‌ای و جهانی خواهید بود.

وی درمورد آسیب دیدگی سهراب مرادی گفت: این را باید از علی مرادی بپرسید. با سهراب مرادی ارتباط دارم جای نگرانی نیست و برمی گردد به جایگاه اصلی خودش و او قطعا از امید‌های کسب طلای ما است. شخصا با اطلاعی که دارم جای نگرانی نیست و سهراب در المپیک ۲۰۲۰ خواهد درخشید.


بیشتر بخوانید:

شروط لازم برای عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

وزیر ورزش به اعتراض ورزشکاران رشته‌های مختلف به فوتبالیست‌ها واکنش نشان داد

زمانی: بدون اجازه وزیر در استقلال کسی جرات ندارد کاری بکند/ تا سلطانی‌فر هست به ورزش نمی‌آیم/ هواداران استقلال زیر بار هر اتفاقی نمی‌روند


انتهای پیام/

صحبت های صالحی امیری در حاشیه مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.