سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر کار مطرح کرد؛

۱۴ میلیون کار در کشور داریم

صادقی‌فر با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون کار در کشور داریم، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی تحت تأثیر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ابراهیم صادقی‌فر معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاون گران استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر، گفت: باید قدر دان کسانی بود که همپای امام راحل در عرصه‌های جنگ، سازندگی، تولید و صنعت زیر آن همه بمب و تحریم‌های اقتصادی و تورم توانستند اقتصاد کشور را سرپا نگه دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون کار در کشور داریم، تصریح کرد: امروز بنگاه‌های اقتصادی تحت تأثیر آسیب‌های اجتماعی است و وظیفه ما کنترل آن است که می‌توان از طریق مسکن کارگری و سهام عدالت از بروز بی‌انگیزگی در میان کارگران جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در هیچ‌یک از وقایع فتنه‌انگیز رد‌پای هیچ یک از کارگران را نخواهید دید، افزود: بعثت انقلاب از نظر کارگر و کارفرمایی یعنی ارتقاء سطح تولید و کیفیت زندگی کارگری.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه فجر امسال برای جامعه کارگری دارای اهمیت بالایی است، افزود: برای اینکه حسرت‌ها را در دل جامعه افزایش دهد به دنبال رقم زدن اتفاقات بد برای مردم است.

وی ادامه داد: اتفاقات تلخی که خیلی از ما به آن دامن زدیم و همه ارکان‌ها و ساختار را با نقد‌هایی نسنجیده زیر سؤال بردیم.

صادقی‌فر اعتماد را یکی از عوامل پیشرفت صنعتی نامبرد و گفت: زمانی که مسئولان مهندسان و کارگران را قبول ندارند و اعتمادی به توان داخلی نداریم به پیشرفت عالی دست پیدا نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ نرم می‌خواهد به مردم بگوید ما نمی‌توانیم، ادامه داد: جنگ نرم در بعد فرهنگی می‌خواهد افتخار‌زدایی و سیاه‌نمایی کند و اتفاق بد را انقدر بزرگ نشان می‌دهند که اتفاقات خوب دیده نمی‌شود، در عرصه اجتماعی نیز روحیه و اندیشه و ایجاد بد‌بینی و القا یأس و نا امیدی از کار‌های دشمن در جنگ نرم بوده است.

وی افزایش شاخص‌های ورزشی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی را از جمله روش‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: تکریم و پاسداشت کار و کارگر، ایجاد همبستگی، تقویت روحیه خلاق و نوآوری، الگو سازی از نخبگان کار و تولید، جلب مشارکت بنگاه‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/الف

۱۴ میلیون کار در کشور داریم

برچسب ها: وزارت کار ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.