سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز ناخرسندی ترامپ از سخنان رئیس‌جمهور عراق درباره قضیه «زیر نظر گرفتن ایران»

یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با برهم صالح، ناخرسندی ترامپ را از سخنان همتای عراقی‌اش درباره مسئله «زیر نظر گرفتن ایران» در عراق به او ابلاغ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: یک منبع نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با برهم صالح، رئیس جمهور عراق، درباره توضیح خواستن او از ترامپ درباره سخنانش در مورد باقی ماندن نیرو‌های آمریکایی در عراق به منظور زیر نظر گرفتن ایران، تماس گرفته است. 

این منبع نزدیک به ترامپ، ناخرسندی رئیس جمهور آمریکا را از سخنان همتای عراقی اش به او ابلاغ کرد.

از سوی دیگر، یک منبع نزدیک به رئیس جمهور عراق تاکید کرد برهم صالح در واکنش به این تماس منبع نزدیک به ترامپ خطاب به او گفت: اگر شعار ترامپ ”اول آمریکا“ است، باید به شعار من که ”اول عراق“ است، احترام بگذارد.

شایان ذکر است، پیشتر ترامپ در مصاحبه‌ای گفت نیرو‌های آمریکایی برای «زیر نظر گرفتن» بر ایران در عراق حضور دارند که این اظهارات ترامپ موجی از خشم را در میان عراقی‌ها به وجود آورد. برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق، نیز در پاسخ به این اظهارات ترامپ گفته بود آمریکا برای ماندن نظامیانش در عراق اجازه نگرفته است.

انتهای پیام/

ابراز ناخرسندی ترامپ از سخنان برهم صالح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۴:۴۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
هی قلدرقمارباز هی هی ترامپ : اول اینکه بدون اجازه وارد خانه عراقی ها شده ای و بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده اید ....حالا چرا با زورگوئی برای این کشور مستقل و ریاست منتخب مردمی آن تعیین تکلیف میکنید؟ شما آمریکائیها وکیل مردم عراق هستید؟ یا اینکه وصی مردم عراق هستید؟ مگر ملت عراق برده شما هستند؟و.....و......