سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بیست و سومین دوربین نظارتی تصویری در همدان

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از نصب و راه اندازی بیست و سومین دوربین نظارتی تصویری در استان خبر داد.

سعید کریمی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهار داشت: این دوربین در محور همدان کرمانشاه در محدوده راهدارخانه رسول آباد نصب شده است.

وی با بیان اینکه این محور جز پرترددترین محور‌های استان به شمار می‌رود، افزود: با توجه به حساسیت بالای این نقطه به لحاظ حادثه خیزی، برف گیر بودن و تردد زیاد ترانزیت، نصب دوربین نظارتی تصویری در این محور ضرورت داشت.

کریمی ادامه داد: برای نصب و راه اندازی این دوربین مبلغ ۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه با نصب این دوربین گره‌های ترافیکی کاهش می‌یابد، یادآور شد: با توجه به تردد‌های زیادی که از این محور برای سفر اربعین انجام می‌شود، نصب این دوربین می‌تواند در کاهش تلفات جاده‌ای نقش مهمی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه سیستم نظارتی تصویری یکی از قدرتمندترین ابزار جمع آوری اطلاعات لحظه‌ای است، ابراز داشت: با نصب این دوربین، شمار دوربین‌های نظارت تصویری فعال استان به ۲۳ مورد می‌رسد.

انتهای پیام/ د 

بیست و سومین دوربین نظارتی تصویری در همدان نصب شد

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.