سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور شرکت های بخش خصوصی در نمایشگاه دهه فجر مهاباد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور ۱۸ شرکت بخش خصوصی در مهاباد برگزار شد.

قادری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: نمایشگاه دهه فجر در ۲ حوزه دولتی و بخش خصوصی در قالب ۴۴ غرفه که ۲۳ غرفه از آن دولتی و ۲۱ غرفه بخش خصوصی برپا شده است، که در این نمایشگاه ۱۸ شرکت بخش خصوصی محصولات تولیدی و دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته‎اند.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت با راه اندازی غرفه‌های محصولات تولیدی شهرستان و همچنین صنعت قالی بافی و گلیم بافی بومی منطقه با ارائه توانمندی‌های در عرصه صنعت، معدن و بازرگانی، جهاد کشاورزی با غرفه‌های گل و گیاه تولید بومی، محصولات کلینیکی بومی برای تولید محصول سالم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با غرفه کتاب، اداره میراث فرهنگی و گردشگری با غرفه‌های صنایع دستی و تجسمی شامل معرق، منبت و بافتنی‌های متنوع، شرکت تعاونی فرش دستباف با دو غرفه در بخش فرش‌های دستباف محلی در نمایشگاه حضور یافته و دستاورد‌ها و توانمندی‌ها را به نمایش عموم گذاشته اند.

قادری گفت: صاحبان صنایع سطح شهرستان از جمله شرکت صنایع لبنیاتی شروین، شرکت تولید ترازو‌های دیجیتالی پیام توزین، پتروشیمی مهاباد، شرکت تولیدی نگین گوشت و کارخانه تولید مواد شوینده جدیدالاحداث، شرکت تولیدی کود شیمیایی موکریان و کارخانجات صنایع تبدیلی متنوع و ... در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۸ بهمن دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در شهرستان مهاباد بازدید کنند.

انتهای پیام/ج

برگزاری نمایشگاه دهه فجر در شهرستان مهاباد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.