سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی پلیس با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و همچنین قلیانسرا‌های متخلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان اجرا شده است اظهار کرد:کاهش میزان وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت شهروندان در کلیه اماکن از دیگر اهداف این طرح پلیس بوده است.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: از نتایج این طرح دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو، دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر و همچنین پلمپ ۲ قلیانسرای متخلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند ادامه داد: مردم در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام همچنین با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در شناسایی جرایم و دستگیری مجرمان و متخلفان شد.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح امنیت اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.