سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم بزرگداشت بانوان مجاهد استان مرکزی در ساوه

بزرگداشت بانوان مجاهد مسلمان استان مرکزی به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت در ساوه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اولین بزرگداشت بانوان مجاهد مسلمان استان مرکزی به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت در ساوه برگزار شد.

عفت شریعتی مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم که با حضور بانوان مجاهد سراسر استان مرکزی برگزار شد گفت:: حضرت فاطمه (س) یک انسان کامل بودند که عالم هستی به وجود آن افتخار میکند.

شریعتی افزود: اگر ایثار و مجاهدت‌های حضرت فاطمه (س) نبود، امروز جامعه اسلامی از نعمت ولایت بی بهره بود.
وی با تاکید بر الگوگیری زنان از مجاهدت‌های حضرت فاطمه (س) گفت:: با مجاهدت زنان و مردان پرچم جمهوری اسلامی با دستان مقام معظم رهبری تحویل امام زمان (عج) می‌شود.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این چهل سال گام به گام به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت بوده، گفت:: نقش تربیتی زنان و مادران زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی و رسیدن به این نقطه از جامعه اسلامی شد.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مادر است

دبیر کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی هم در این مراسم گفت:: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مادر است که دامنه‌ی تأثیرگذاری آن فراتر از مرز‌های جغرافیایی رفته است.
مشایخی در ادامه با بیان اینکه بانوان نقش خود را در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی به خوبی در میدان نبرد و در پشتیبانی رزمندگان اسلام ایفا کردند، افزود: مادران و همسران شهدا اسوه‌های صبر و استقامت از ابتدای انقلاب تاکنون بودند و هستند.

در ادامه چند بانوی ساوجی خاطراتی در خصوص مبارزات انقلابی خود بیان کردند که این خاطرات به همت شیما تقی زاده کتابی شده است با نام روایت یک موج که در این مراسم از آن رونمایی شد.
در پایان از زنان مجاهد استان مرکزی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.