سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ برابر شدن اعتبارات گردشگری در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: اعتبارات حوزه گردشگری این استان در سالجاری نسبت به سال گذشته ۲ برابر بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان بیان کرد: با وجود کاهش اعتبارات در سال جاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان تنها دستگاهی است که در سطح کشور در سال جاری نسبت به سال ۹۶ اعتبارات ۲ برابری در حوزه گردشگری داشته است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی و گستردگی خدمات افزود: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان تلاش می‌شود نواقص موجود برطرف شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری حضور گردشگر در استان نسبت به سال‌های گذشته بیش از ۲ برابر بوده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود نوروز امسال نیز شاهد حضور گردشگران در لرستان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در این راستا ستاد تسهیلات سفر نیز تشکیل شده است و در ۱۱ شهرستان نیز جلسات برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد فجر انقلاب ویژه برنامه‌هایی برگزار شده است، افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه جشنواره فرهنگ اقوام، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، جشنواره آدم برفی برگزار شد.

قاسمی اظهار داشت: امروز جشنواره نقاشی، کودک و نوجوان و جشنواره بادبادک‌ها در باغ گلستان برگزار می‌شود.
وی افزود:خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات را بانگاه مثبت اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام /د

اعتبارات گردشگری لرستان امسال ۲ برابر شده بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.