سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه؛

سرمایه گذاری در نقاط مرزی باید با هدف توسعه صادرات صورت گیرد

وزیر راه و شهرسازی گفت:در نقاط مرزی باید فرصت سرمایه‌گذاری را ایجاد کنیم به گونه‌ای که کالا‌های صادراتی باید با بسته‌بندی فاخر صادر شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محمد اسلامی  وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ایران در اوج اقتدار است و در چهلمین سال پیروزی از انقلاب شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای هستیم که با ایمان راسخ و مقاومت مردم به دست آمده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه بیان داشت: مرزی بودن کرمانشاه یک فرصت طلایی برای شکوفایی اقتصادی استان است که باید به نحو ارزشمندی از آن استفاده کرد و در همین راستا توسعه ترانزیت صادرات و تبادلات تجاری و جذب سرمایه‌گذار خارجی در اولویت ما است و با ایجاد قابلیت در مرز به دنبال توسعه آن هستیم.

وی  بیان  کرد: معتقد هستم در نقاط مرزی باید فرصت سرمایه‌گذاری را ایجاد کنیم به گونه‌ای که کالا‌های صادراتی باید با بسته‌بندی فاخر صادر شود و از صادرات فله‌ای جلوگیری کرد و از این طریق می‌توان فرصت فرآوری در مرز‌ها را ایجاد و موجب اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده شد.

اسلامی با بیان اینکه برای پایداری بازار‌های صادراتی باید نظام کنترلی استاندارد داشته باشیم و برندسازی کنیم، گفت: نگاه به مرز‌ها تنها به عنوان یک گذرگاه ما را به جایی نمی‌رساند و باید با ایجاد ظرفیت‌سازی و روی کار آوردن بخش خصوصی در مرز تغییر و تحول ایجاد کرد.

انتهای  پیام/ز

توسعه ترانزیت صادرات و تبادلات تجاری و جذب سرمایه‌گذار خارجی در اولویت ما است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.