سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی یک تیم لیگ برتری قهر کرد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با خداحافظی از بازیکنان این تیم اعلام کرد تا زمانی که مشکلات باشگاه حل نشود به تمرینات باز نمی گردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوی جم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود مقابل تیم فولاد خوزستان قرار گرفت و این دیدار با نتیجه تساوی صفر - صفر برابر به اتمام رسید.

طبق برنامه قرار بود تا بازیکنان و کادرفنی پارس جم امروز به تهران سفر کنند تا تمرینات خود را در زمین نفت تهرانسر پیگیری کنند، اما به علت مشکلات مالی، مسئولان باشگاه نتوانستند بلیت پرواز به تهران را تهیه کنند و بازیکنان در جم باقی ماندند.

مهدی تارتار بعد از این اتفاق با بازیکنان پارس خداحافظی کرد و گفت: تا زمانی که مشکلات مالی باشگاه حل نشود به تمرینات باز نخواهد گشت.

عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد این اتفاق گفت: کاری با جزئیات این اتفاق ندارم و فقط می‌خواهم این را بگویم که تا زمانی که مشکلات مالی وجود دارد نمی‌توان کار کرد. برای تیمداری باید مشکلات اساسی که وجود دارد رفع شود. اگر مشکلات رفع نشود نمی‌توانیم ادامه دهیم. دیگر تحمل شرایط موجود را نداریم.

او ادامه داد: در حال حاضر تیم در جم مانده و قرار شده است فردا بلیت هواپیما تهیه شود.

خطیب گفت: تارتار با بازیکنان خداحفظی کرد و بیان کرده است تا زمانی که مشکلات موجود حل نشود از نمی‌گردد.


بیشتر بخوانید:

پارس جوبی جم ۰- ۰ فولاد خوزستان/ جنوبی ها اولین امتیاز زمستانی را کسب کردند

آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ هجدهم/ زرد پوشان میهمان آبادانی‌ها / مصاف شاگردان یحیی و برانکو در تهران / جدال شاگردان فرکی و شفر

تمام نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در نیم فصل


انتهای پیام/

خداحافظی تارتار با بازیکنان پارس جنوبی جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.