سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از طرح شش هزار نفری بزرگ شیراز

محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود از روند ساخت سالن شش هزار نفری شیراز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داور زنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص این طرح و مراحل ساخت آن، گفت: خوشبختانه استان فارس در سال‌های اخیر در توسعه زیرساخت‌های ورزشی پیشرفت خوبی داشته و ورزشکاران زیادی را در رشته‌های مختلف معرفی کرده و امروز این توفیق دست یافت با سفر به این استان یک طرح ورزشی را افتتاح کنیم و از روند ساخت طرح‌های در حال ساخت بازدید کنیم.

وی افزود: سالن شش هزارنفری در هفته دولت سال ۹۸ افتتاح می‌شود و این جا که به بهره برداری برسد، استان فارس با توجه به تاریخ و فرهنگ کهنی که دارد می‌تواند میزبانی مسابقات بین المللی بسیاری را بر عهده گیرد و فدراسیون‌های ورزشی هم با فراغ بال بهتری میزبان مسابقات بین المللی خواهند شد.

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس هم گفت: سال شش هزار نفری در یک سال و نیم گذشته پیشرفت ۷۵ درصدی داشته و تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و نیاز به ۱۷ میلیاردتومان اعتبار دیگر برای تکمیلش دارد.

سالن شش هزار نفره بزرگ شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس است.
انتهای پیام/م

بازدید بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از طرح های ورزشی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.