سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری: در اسکی آزارم به هیچ شخصی نرسیده است

ملی پوش اسکی کشورمان گفت: من یادگرفته ام که آزارم در اسکی به کسی نرسد و اهالی اسکی همه یک خانواده هستند.

مرتضی جعفری ملی پوش اسکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هفته آینده مسابقات قهرمانی جهان سوئد آغاز می‌شود و دقیقا با نزدیکی به این رقابت حواشی اسکی افزایش یافته است. در این هفته ۲ مسابقه برای رده جوانان برگزار شد که سرمربی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد که ملی پوشان رده بزرگسال در این رقابت شرکت کنند تا مسابقات رسمیت پیدا کند و علاوه بر آن بازیکنان جوایزی را دریافت کنند. من با نارضایتی در این رقابت شرکت کردم چرا که هم خسته بودم و هم به خاطر نزدیک بودن اعزام تیم ملی به سوئد باید به کار‌های دانشگاه و شخصیم رسیدگی می‌کردم.

او ادامه داد: من و اعضای تیم ملی همانند یک خانواده هستیم و اگر اختلافی هم وجود دارد باید بین خودمان آن را حل کنیم. من در اسکی آزار و اذیتم به هیچ کس نمی‌رسد و تلاشم فقط بر این است که به اسکی کردن فکر کنم و به حواشی به وجود آمده توجهی نداشته باشم. در سال ۲۰۱۲ زمانی که من در تیم جوانان و بزرگسالان عضو بودم و به همراه مهدی سولقانی در پیست دیزین بودیم که یک رقابت را در شمشک برگزار کردند تا امتیاز جهانی ملی پوشان ارتقا یابد. متاسفانه فدراسیون و مربی هیچ اطلاعی را به ما ندادند و ما هم اعتراضی نکردیم. من یادگرفته ام که فقط اسکی کنم و خودم را در آن به دیگران ثابت کنم. در این رقابت مربی تیم ملی هم شرکت کرد و آرام اسکی کرد تا باقی افراد امتیاز بدست بیاورند.

او افزود: ما قرار داشتیم در این ۲ روزی که رقابت برگزار می‌شود تمرین کنیم، اما چون شرکت در مسابقه سطح کیفی بازیکنان را افزایش می‌دهد در نهایت در این رقابت شرکت کردیم. پوریا ساوه شمشکی یکی از ملی پوشان به دلیل گیر کردن در مسیر از رقابت خارج شد و همچنان نیز از ناحیه پا مصدوم است و گفته شده است که به رقابت‌های قهرمانی جهان سوئد می‌رسد. من نیز در این رقابت در مسیر گیر کردم، اما در نهایت خود را دوباره به بازی برگرداندم و نفر اول این رقابت شدم. همچنین پویا ساوه شمشکی نیز مشابه من از مسیر خارج شد، اما در نهایت مدال نقره مسابقات را کسب کرد. در رقابت‌هایی که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود تلاش می‌شود امتیاز جهانی ارتقا پیدا کند.

جعفری عنوان کرد: هیچ تبانی صورت نگرفته است و من حدود یک سال از رقابت‌ها دور بوده ام و همه تلاشم این است به هیچ شایعه‌ای گوش نکنم. این رقابت را سرمربی تیم ملی به محمد کیادربندسری اطلاع داده بود و او اعلام کرده بود به خاطر سرماخوردگی نمی‌تواند شرکت کند پس هیچ دلیلی بر تبانی وجود ندارد. من در این رقابت نفر اول شدم، اما پیش از این، در رقابت‌های دیگر مقام دوم و سوم را هم داشته ام.


بیشتربخوانید:

کیادربندسری: تبانی در تیم ملی اسکی را به رئیس فدراسیون گزارش دادم

اظهارات ملی پوش اسکی دردسر ساز شد

عباسی: فشار‌های مالی باعث خداحافظی ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات جعفری درباره اتفاقات اخیر اسکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسين
۰۹:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
آقاي جعفري اولا كه پويا ساوه شمشكي دوم نشد و يكي مونده به آخر شد، دوما چطوريه كه پويا ساوه شمشكي مانش اول زير يك ثانيه باهات اختلاف داشت ولي مانش دوم نزديك چهل ثانيه؟