سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین معین اقتصادی برای منطقه هفتم استان خراسان رضوی

طی تفاهمنامه‌ای ششمین معین اقتصادی برای منطقه هفتم استان خراسان رضوی (شهرستان فریمان) تعیین شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  شرکت شیشه فلوت کاویان طی تفاهم نامه‌ای که با استانداری خراسان رضوی، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و رئیس دادگستری شهرستان فریمان منعقد شد به عنوان معین اقتصادی منطقه هفتم استان (فریمان) تعیین شد.

بر اساس این تفاهم نامه ۳۰ پروژه با سرمایه گذاری ۱۹۰ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری با اشتغال بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان به امضا رسید تا اجرای این طرح‌ها اشتغال، تولید و توسعه را برای منطقه به ارمغان آورد.

پیش از این ۵ تفاهمنامه دیگر با ۵ معین اقتصادی مناطق تعیین شده از جمله مشهد، خواف، تایباد، تربت جام، دوغارون در استان به عنوان مناطق اقتصادی به امضا رسیده بود.

این اقدام در راستای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی انجام شد و در این طرح نقش مشارکت همه ارکان از دادگستری تا حوزه‌های اجرایی و بیش از همه مردم بسیار گسترده و مهم است که به خوبی دیده شده است.

تحقق رویکرد دولت در دستیابی به عدالت اجتماعی و توازن منطقه‌ای به تناسب شرایط اقتصادی و اجتماعی و مزیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه با تکیه بر قابلیت‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درونزا کردن اقتصاد منطقه و توانمندسازی مردم منطقه از طریق ایجاد سازوکار فعالسازی آن‌ها در امر توسعه و با اولویت رفع محرومیت و توسعه اقتصادی و فرهنگی مردم در روستا‌ها بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محور اجرای این طرح است.

امضای این تفاهمنامه در انتهای جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان فریمان با حضور استاندار خراسان رضوی انجام شد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

معین اقتصادی در راستای طرح مثلث توسعه اقتصادی توسط  استاندار خراسان رضوی انجام شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.