سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از اولین شهرک شن و ماسه کوهی در لرستان +عکس

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، اولین شهرک شن و ماسه کوهی لرستان روز سه شنبه در شهرستان سلسله بهره برداری شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شروع بلوغ نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره برداری از چنین طرح‌هایی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال داشته باشد.

عباس تابش با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت برای افزایش معادن کوهی دارای ارزش افزوده، گفت: از ابتدای اسفندماه سال جاری نیز طرح‌های ویژه نظارت بر بازار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: با دادستانی کشور نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا با حضور فعال، آرامش بر بازار حاکم باشد.

معاون وزیر صمت با اشاره به بسته‌های حمایتی برای سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: دولت در بخش واریزه‌های کوهی و رودخانه‌ای و صنایع معدنی برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش در شورای معادن هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده و بسته‌های خوبی را برای حمایت تصویب کرده است که به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به شهرستان سلسله و ظرفیت‌های خوبی که دارد، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا با افزایش معادن کوهی این شهرک اشتغال خوبی برای جوانان منطقه ایجاد و مانع از مهاجرفرستی این شهرستان پرظرفیت شویم.

وی گفت: فرماندار سلسله قول مساعد برای آسفالت جاده دسترسی شهرک را داده اند و این امر قطعا می‌تواند نقش مهمی در افزایش معادن کوهی منطقه، افزایش ارزش افزوده و رونق اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جوانان منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/د

اولین شهرک شن و ماسه کوهی لرستان بهره برداری شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.