سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش خود مراقبتی با سبک زندگی سالم در تربت حیدریه

رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت و درمان تربت حیدریه گفت: کانون‌های سلامت محلات و سفیران سلامت، مجری برنامه‌های سلامت محور در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،الهه گرامی پور رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت و درمان تربت حیدریه گفت: پویش خود مراقبتی با سبک زندگی سالم با محور‌های تغذیه سالم، سلامت روان، پیشگیری از سرطان و پیشگیری از اعتیاد در راستای ارتقا سلامت جامعه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این پویش بمنظور جلب مشارکت جامعه و اجتماعی سازی سلامت کلیه برنامه‌ها در محل کانون سلامت محله چمران تربت حیدریه برگزار شده است؛ افزود: برگزاری همایش‌های علمی٬ بر پایی نمایشگاه٬ مسابقات نقاشی و مقاله نویسی از جمله برنامه‌های این پویش هستنند.

رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت و درمان تربت حیدریه ادامه داد: این پویش که از دهم بهمن آغاز شده است تا ۱۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در پایان باحضور کلیه مسئولین شهرستان از سفیران سلامت فعال منطقه تقدیر بعمل خواهد آمد.

این پویش به همت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه و با مشارکت سازمان‌های شهرداری، بهزیستی، ستاد باز آفرینی شهری٬ موسسه نسیم زندگی سبز و مشارکت گسترده سفیران سلامت برگزار شده است.


انتهای پیام// د. ش



پویش خود مراقبتی با سبک زندگی سالم در تربت حیدریه اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.