سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق معاملات بازار آزاد؛

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۶۷ هزار تومان شد + جدول

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۳۶۷ هزار تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۱۲.۷۲ دلار معامله شد.

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۲۰۸ هزار و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۵۵ هزار تومان فروخته شد.


قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۳۶۷ هزار و ۷۴۴ هزار تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۱۲.۷۲ دلار معامله شد.

 

 انتهای پیام/

نرخ طلا و سکه در ۱۶ بهمن ماه ۹۷

برچسب ها: سکه ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خیلی زحمات بخصوص در بانک مرکزی کشیده شده که وضع مملکت کمی به ثبات رسیده اما یه گروههای تلگرامی وسایتهائی به نام دیوار بدون هیچ نظارت و انصافی دارن کل اقتصاد مملکت را بهم میریزن طرف نمیخواد خونه اش رو بفروشه قیمت میزنه دو برابر سه برابر حتی ده برابر و کل بازار کشور را بهم میریزه تا کی باید اینا جولان بده و زحمات همه رو و زندگی مردم را بباد بدن
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
دلیل افزایش صعودی طلا از اوایل دیماه تا اواسط بهمن ماه چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هفته اول دی طلای ۱۸عیار گرمی سیصد و سی و پنج تومن بود ولی الان دو سه هفته است که گرمی سیصد و شصت هفتاد تومن شده است ....... چرا قیمت طلا ثابت نمانده است ........... سلطان سکه و طلا و دلال معروفش هم که اسیر خاکند، پس اکنون دستهای چه کسانیست که جلوی ثبات قیمت یا کاهش قیمت طلا را می گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا طی گزارشی جامع پیگیری کنید!!!!
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
از دولت محترم تقاضا دارم از تولید داخل حمایت کند و جلوی ثبت سفارش کالای خارجی که ارز کشور را نابود می سازد بگیرد همچنین قاچاق کالا و قاچاق سوخت ضرر بزرگی به اقتصاد وارد اورده است