سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجد سلیمان برای ماندن در لیگ باید با ۱۵ تیم و بی پولی بجنگد

رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان در شرایطی آغاز شده است که تیم نفت مسجد سلیمان همچنان با مشکلات مای دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شرایطی اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر خود را مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برگزار خواهد کرد که همچنان درگیر مشکلات مالی است.

مسجد سلیمانی‌ها با هدایت علیرضا مرزبان در انتهای نیم فصل اول لیگ هجدهم نتایج خوبی را گرفتند و توانستند خودشان را از انتهای جدول رها کنند اما نبود ساختار حرفه ای در این باشگاه جنوبی هدف آنها یعنی ماندن در رقابت های لیگ را با مشکل مواجه خواهد کرد.

این تیم در تامین منابع لازم برای رساندن خود به شهر تبریز با مشکل مواجه بوده و فقط ۳۰ درصد از قرارداد‌های بازیکنان را به آن‌ها پرداخت کرده است.

علیرضا مرزبان در این دیدار ۴ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. مجتبی بیژن و محمد احمد پور به علت ۲ کارته بودن در این دیدار حضور ندارند و حکیم نصاری و میلاد میداوودی نیز به علت مصدومیت بازی نخواهند رسید. به گفته‌ی مرزبان، یک تساوی در مقابل تیم پر ستاره تراکتورسازی تبریز برای این تیم راضی کننده خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

علی کریمی - علی دایی، جدال در دو جبهه/ نصف جهانی‌ها در شمال و جنوب به میدان می‌روند

نفت مسجد سلیمان با سه بازیکن به توافق رسید

مسجد سلیمان، ناموفق در جذب دروازه بان جدید


انتهای پیام/

مشکلات نفتی ها همچنان سر جای خود قرار دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.