سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آزمون به تمرینات زنیت ملحق می‌شود

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، امروز (سه شنبه) راهی تهران خواهد شد تا به روسیه برود و در تمرینات زنیت سن پترزبورگ شرکت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران و سابق روبین کازان روسیه که چندی پیش با عقد قراردادی به تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ پیوست، با پروازی از گنبد به تهران آمد تا سپس به روسیه برود و در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند.  

آزمون که پس از جام ملت‌های آسیا به ایران آمد و مشغول استراحت بود، قرار است در تمرینات تیم صدرنشین روسیه حضور یابد. قرارداد مهاجم تیم ملی ایران با زنیت، ۳ و نیم ساله و به ارزش ۱۲ میلیون یورو است.

زنیت سن پترزبورگ با هدایت سرگی سماک در لیگ برتر روسیه با کسب ۳۴ امتیاز در رده نخست قرار دارد و همچنین در رقابت‌های لیگ اروپا باید به مصاف تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه برود. نام این بازیکن ایرانی در فهرست اروپایی زنیت است و مشکلی برای دیدار با تیم ترکیه‌ای ندارد.

دیدار این دو تیم سه شنبه هفته آینده و به میزبانی استانبول برگزار می شود.

گفتنی است، سردار آزمون طی پنج و نیم فصل حضور در لیگ برتر روسیه، در ۱۵۴ مسابقه شرکت کرد که در جریان این بازی‌ها ۴۲ گل به ثمر رساند و سابقه بازی برای روستوف، روبین کازان و ... دارد.


بیشتر بخوانید:

آزمون به زنیت سنت پترزبورگ پیوست

درخشش لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ های مختلف

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!


انتهای پیام/

آزمون در لیگ اروپا شرکت می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.