سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره توانمند سازی موسسات قران و عترت آغاز شد

اولین جشنواره توانمند سازی موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی آغاز بکار کرد.

حجت الاسلام حجت مجیدی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این اتحادیه از یک سال و نیم گذشته تا کنون در قالب اتحادیه مدغم، سازماندهی و توانمند سازی مؤسسات قرآن و عترت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را برای موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی داریم و از موسساتی که برنامه‌ ویژه‌ای داشته باشند، حمایت مادی و معنوی می‌کنیم.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی با تاکید بر توانمند سازی این موسسات، ادامه داد:جشنواره توانمند سازی موسسات قران و عترت خراسان رضوی از امروز  با حمایت‌های همه جانبه دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی و معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی  آغاز بکار می‌کند.

مجیدی با بیان اینکه این جشنواره تا ۱۵ مرداد ۹۸ ادامه دارد، گفت: جشنواره توانمند سازی مؤسسات قران و عترت در سه سطح آموزشی، پژوهشی و ترویجی برنامه ریزی شده است و در اول شهریور ماه ۹۸ اختتامیه آن است.

وی افزود : در برنامه داریم ۲۳۰ موسسه خراسان رضوی را به سطحی از توانمندی برسانیم که در این راستا از مسؤلین استانی استدعا می‌کنیم تا در تحقق این امر ما را یاری کنند.

انتهای پیام//ف. ش
 

نشست اتحادیه مؤسسات مدغم قران و عترت استان با اصحاب رسانه

برچسب ها: قرآن ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.