سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان عکس تصویرگران فجر انقلاب اسلامی درلاهیجان

فراخوان عکس تصویرگران فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران –دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان ویژه برنامه مشارکت مردمی در خصوص پژوهش و تحقیق عکس انقلاب را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به فراخوان عکس، افزود:از تصویر گران فجر انقلاب اسلامی و مردم پرشور و انقلابی و علاقمند به پژوهش درلاهیجان و کشور دعوت می‌شود تا با مراجعه به آلبوم شخصی، عکس‌های مربوط به وقایع انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان را از سال‌های ٥٧ و ٥٨ به صورت امانت تا تاریخ ٢٢ اسفنددر اختیار  دبیرخانه دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان قرار دهند.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: عکس‌های برگزیده در قالب یک کتاب مجموعه عکس انقلاب اسلامی لاهیجان با ذکر منبع و صاحب اثر چاپ خواهد شد.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند عکس‌های خود را به نشانی خیابان امام خمینی (ره) -اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان –طبقه دوم – انجمن سینمای جوان تحویل دهند و یا با شماره تلفن ٠١٣٤٢٣٤١٥١٩ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

انتشار فراخوان عکس تصویرگران فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان 

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.