سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با تحریف خط امام، تکلیف جوانان انقلابی

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایستادگی در مقابل تحریف خط امام خمینی (ره) از ویژگی‌های جوانان انقلابی و متعهد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره سرداران و شهدای بخش ممقان گفت: همه ما در مقابله با تحریف خط امام، تکلیف جوانان انقلابی قبال خون شهدا و خط اصیل امام وظیفه سنگینی داریم و نباید اجازه داد خون پاک شهدا پایمال شود.

وی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان در خصوص ۴۰ سالگی جمهوری اسلامی افزود: سناریوی تابستان داغ در ایران از تحلیل‌های غلط دشمن علیه امنیت ملی کشور بود و اعلام کرده بودند که انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید و جشن‌های ۲۰۱۹ میلادی را در ایران برگزار خواهند کرد، اما به کوری چشم دشمنان، جشن‌های چهل سالگی انقلاب با شکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از شاخص‌های اصلی یک انقلابی واقعی است تصریح کرد: ثبات و پاسداری ازارزش‌های انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه، پاکدستی، پرهیز از اشرافی گری، خدمت صادقانه و بی منت به مردم، شفافیت در مرزبندی با دشمن، ایستادگی در مقابل تحریف خط امام (ره)، دفاع از حق مظلومان، استکبار ستیزی و برخود با فساد و تبعیض از شاخص‌های دیگر یک فرد انقلابی است.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: ادعای خط امامی بودن با حرف و شعار محقق نمی‌شود و خط امامی بودن در گرو تبعیت محض از رهبر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمن، برخورد فیزیکی و نظامی با نظام اسلامی را پرهزینه و ناممکن قلمداد می‌کند چرا که گزینه حمله نظامی به ایران حماقت محض است.

وی گفت: دشمن برای مقابله با ایران، حذف روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت را از کشور در دستور کار خود قرار داده است و اگر در این خصوص غفلت کنیم استکبار موفق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت اعتماد به مردم و برخورد صادقانه با آنان در همه صحنه‌ها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره سرداران و شهدای بخش ممقان 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.