سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان قم مطرح کرد؛

پس از انقلاب مدال‌های جهانی ورزش قم به ۱۰۳ مدال رسیده

عابدی گفت: تعداد مدال‌های جهانی ورزش قم پس از انقلاب اسلامی به ۱۰۳ مدال رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم در نشست خبری خود که در نمایشگاه شکوه ۴۰ ساله که شامگاه دوشنبه در محل مصلی شهر قم برگزار شد، گفت: ورزش قم در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با رشد چشمگیری مواجه بوده است که این رشد را می‌توان در آمار مدال‌های کسب شده در میادین آسیایی، جهانی، بین المللی، المپیک و بازی‌های آسیایی مشاهده کرد.

وی افزود: در دهه فجر چهلم انقلاب اسلامی ۱۶۰ برنامه شامل مسابقات، همایش و جشنواره‌ها برای گرامیداشت این ایام باشکوه در نظر گرفته شده است که ۸۴ برنامه دهه مبارک فجر مختص مردان و ۶۴ برنامه مختص زنان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تعداد مدال‌های جهانی ورزش قم پس از انقلاب به ۱۰۳ مدال رسیده است به طوری که پیش از انقلاب اسلامی سهم ورزش قم از مسابقات ورزشی قهرمانی جهان تنها یک مدال بوده است.

عابدی بیان داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا نیز ۳ مدال ورزشکاران قمی پیش از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی به ۱۲۳ مدال پس از انقلاب اسلامی رسیده است و این رشد را در سایر بخش‌های نیز به وضوح می‌توانیم مشاهده کنیم.

وی با اشاره به فضا‌های ورزشی آماده بهره برداری در قم عنوان کرد: مجموعه شهدای دروازه ری شامل سالن ورزش باستانی، استخر و سالن چند منظوره با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی از سال ۹۳ از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم در حال تکمیل است و امیدواریم این مجموعه تا پایان بهمن به بهره برداری کامل برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: آمار مکان‌های در قم پیش از انقلاب اسلامی ۳ فضا بود که در حال حاضر ۱۱۰ فضای ورزشی به برکت انقلاب اسلامی در قم وجود دارد و این عدد شامل فضا‌های ورزشی در اختیار سایر ارگان‌ها با بخش خصوصی نیست و فضا‌های ورزشی متعلق به سایر ارگان‌ها یا بخش خصوصی رقم در حدود ۳۷۰ مکان است.

عابدی اضافه کرد: بازسازی استخر ورزشگاه جهان پهلوان تختی که مدت‌ها مسکوت مانده بود توسط بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ و با سرمایه گذاری این بخش با ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و آماده راه اندازی است.

انتهای پیام/الف

مدال‌های جهانی ورزش قم پس از انقلاب به ۱۰۳ مدال رسیده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.