سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمند سازی پایانه مسافربری مشهد در سال های آینده

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری مشهد گفت: با تامین اعتبار در سال‌های آینده پایانه مسافربری مشهد با همکاری پارک علم و فناوری هوشمند می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری مشهد گفت: این امر با رویکرد خدمت محور به زائران و مسافران در تمامی عرصه‌ها و استفاده از روش‌های نوین خدمات‌رسانی صورت می‌پذیرد.

وی  در بازدید از پارک علم وفناوری که با  حضور جمعی از مدیران سازمان‌ها و روسای ادارات  انجام شد افزود:   امیدواریم  با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین کمک دانشگاه‌ها به اهداف مدنظر در حوزه فنّاوری‌های نوین دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری خراسان رضوی هستیم تا گامی مهم در ارائه خدمت به زائران و مجاوران در حوزه هوشمندسازی برداریم که این تفاهم‌نامه ذر هفته‌های آینده منعقد می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: البته سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در سال‌های گذشته تجربه خوبی از همکاری با پارک علم و فناوری داشته است که یک از نمونه‌های آن تبدیل نیروگاه «سی اچ پی» به «سی سی اچ پی» و یا استفاده از سلول‌های خورشیدی در پشت‌بام ساختمان مرکزی پایانه مسافربری امام رضا (ع) است.

وی افزود: از طرفی اجرای طرح مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ نیز توسط یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری در حال انجام است که امیدواریم با این طرح شاهد کاهش مصرف حامل‌های انرژی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) باشیم.

انتهای پیام //م.ن


همکاری پایانه‌های مسافربری مشهد با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.