سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد خبرداد:

ارائه خدمات دو میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد تومان خدمات سلامت به مددجویان زیر پوشش کمیته ارائه شده است.

محمدحسین جمال پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزدگفت: در ۹ ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان خدمات  بهداشتی و درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان ارائه شده است.

جمال پور با اشاره به اهمیت توجه به امنیت غذایی کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه گفت: طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای رفع سوءتغذیه، هزار و ۵۱۵ کودک نیازمند کمتر از پنج سال هزینه گردیده است همچنین  طرحی با عنوان هم‌سفره برای مشارکت نیکوکاران در این زمینه اجرا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد توجه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت دارد افزود: کمیته امداد در ۹ ماهه امسال نسبت به پرداخت حق بیمه اجتماعی یک هزار و ۲۴ خانوار زیر پوشش این نهاد،  شامل  زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به نیازمندان، تلاش برای بهبود سلامت جامعه هدف تحت حمایت و همچنین پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است و این موضوع از زمان تاسیس کمیته امداد در اوایل انقلاب اسلامی تا امروز این موضوع مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۷ مرکز درمانی شامل بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و مراکز خدمات تشخیصی با این نهاد همکاری دارند.

انتهای پیام/ غ

ارائه یش از دو میلیارد تومان خدمات سلامت به مددجویان در نه ماه نخست امسال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.