سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار پایتخت:

۶ شهرستان تهران تخت بیمارستانی ندارد

بندپی با بیان اینکه هر سال ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران اضافه می‌شود، گفت:۶ شهرستان تهران تخت بیمارستانی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار پایتخت در مراسم آیین رونمایی از اسناد توسعه‌ای استان تهران، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال اخیر، توسعه انسانی و عدالت و رفاه اجتماعی را به برکت انقلاب در کشور شاهد بودیم.

محسنی بندپی گفت: ویژگی دولت تدبیر و امید، توجه ویژه به عدالت و رفاه اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید، مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی رشد ۳ تا ۵ برابری را داشته و سالانه نیز بالغ بر ۲۰درصد به این مستمری افزوده می‌شود.

استاندار تصریح کرد: این افزایش مستمری در سخت‌ترین شرایط کشور صورت گرفت و بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰هزار مددجوی دیگر را نیز به مستمری‌بگیران افزودیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه طرح تحول سلامت برای رهایی دادن مردم از هزینه‌های سنگین درمان بود، تاکید کرد: در طول این طرح بالغ بر ۱۱ میلیون نفر از جمعیت حاشیه‌نشین شهر‌ها بیمه شدند.

وی افزود: با افزایش اعتبارات پرداخت هزینه‌های سلامت از جیب مردم کاهش یافت.

استاندار تهران تصریح کرد: استان تهران با داشتن این همه نیروی انسانی متخصص در برخی از حوزه‌ها، محرومیت‌هایی دارد که تخصیص اعتبارات می‌تواند در تسریع رفع این محرومیت‌ها تاثیرات ملموسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین تصور می‌کنند که استان تهران یک استان برخوردار است، گفت:  ما در برخی از شهرستان‌ها مانند بهارستان، پردیس و ملارد به عنوان نمونه حتی یک تخت بیمارستانی نداریم.

محسنی بندپی با بیان اینکه  حدود ۱۷ هزار کلاس درس در استان تهران مورد نیاز است، بیان کرد: ساختمان مدیریت بحران استان تهران اکنون در حال آماده‌سازی است و تجهیز این ساختمان، نیازمند اعتبار مشخص است.

استاندار تهران اضافه کرد: در صورت تخصیص این اعتبار و بهره‌برداری نهایی از این ساختمان، شاهد ایجاد یک الگو و نمونه موفق در کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هر سال ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.