سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه نقاشی در مهاباد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد از برپایی نمایشگاه نقاشی بانوی هنرمند مهابادی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مرادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نمایشگاه آثار نقاشی بانوی هنرمند مهابادی با عنوان 'همین چند رنگ کافی است' به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان و اصحاب فرهنگ و هنر در نگارخانه تالار وحدت این شهرستان گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵۰ اثر از «شعله احمدی پور» در سبک‏‌های مدرن، رئالیسم /واقع گرایانه/ و اکسپرسونیسم با الهام گرفتن از جامعه به نمایش گذاشته شده است.

قادر مرادی با بیان اینکه این آثار در طول ۱۳ سال خلق شده است، اضافه کرد: بخشی از درآمد فروش تابلو‌های این نمایشگاه برای کمک به امور خیریه و کودکان سرطانی اهدا می‎شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه 'همین چند رنگ کافی است' هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ تا تاریخ ۲۰ بهمن سال جاری برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد ادامه داد: در دهه مبارک فجر چند محفل انس با قرآن کریم، نمایشگاه کتاب، نقاشی و همایش‎های فرهنگی دیگر در مهاباد در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

نمایشگاه نقاشی در شهرستان مهاباد گشایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.