سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت بازیکنان جدید ذوب آهن برای دیدار با نساجی مشخص شد

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (سه شنبه) تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی مازندران در اصفهان به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد هستند تا به پیروزی برسند.  

ذوبی‌ها با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ بازی در رده چهاردهم جدول قرار دارند و از سویی دیگر نساجی با هدایت مجید جلالی در صدد برد است تا صعود ۲-۳ پله‌ای داشته باشد.

ذوبی‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن به نام‌های علیرضا چراغعلی، علیرضا منظمی، محمدرضا خلعتبری و کریستین اوساگوآ را جذب کردند و محسن مسلمان، ادی ارناندز و عارف غلامی را از دست دادند.

برای دیدار ذوب با سرخپوشان مازنی، محمدرضا خلعتبری می‌تواند با صلاحدید کادرفنی از ابتدا در ترکیب تیمش بازی کند و علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی نیز از او تعریف و تمجید کرد، اما اوساگوآ هنوز نتوانسته به هماهنگی با تیم برسد و به طور قطع از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد، اما با توجه به نتیجه بازی، احتمال دارد در نیمه دوم به زمین بیاید.

از سویی دیگر نساجی آرفنگ دافه و لاشا توتادزه را در نیم فصل جذب کرد که می‌تواند از هر ۲ بازیکن استفاده کند. توتادزه در پست دفاع بازی می‌کند و دافه نیز هافبک است.  

البته نساجی‌ها در بازی با ذوب آهن محمدعباس زاده را به دلیل مصدومیت و فرجی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. دیدار این ۲ تیم، امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پخش مسابقات لیگ برتر در رسانه‌ها

علی کریمی - علی دایی، جدال در دو جبهه/ نصف جهانی‌ها در شمال و جنوب به میدان می‌روند

آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ هجدهم/ زرد پوشان میهمان آبادانی‌ها / مصاف شاگردان یحی و برانکو در تهران / جدال شاگردان فرکی و شفر


انتهای پیام/

وضعیت مصدومان و محرومان ذوب آهن و نساجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.