سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حال و هوای انقلابی در مدارس تفت

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان تفت از افتتاح نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حمیدرضا کافی تفتی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان تفت ضمن تشکر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش، مدیران و معاونان پرورشی مدارس شهرستان در برپایی نمایشگاه های انقلاب گفت: این نمایشگاه امسال در مدارس پسرانه شهید صدوقی و نمونه شمسایی و نیز در مدارس دخترانه زینب کبری (س)، نمونه کوکبیه، شهید دهقانی و فاطمه الزهراء (س)  برپا شده است.

کافی تفتی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها هرساله با کیفیت و کمیت بیشتری  در مدارس برگزار می‌شود افزود: کلیه کار‌های برپایی نمایشگاه  های انقلاب توسط دانش آموزان و با هماهنگی و نظارت مدیران، مربیان مدارس و مربی اتحادیه انجام می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان تفت ادامه داد: جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب، برای هفتمین سال است که در بیش از چهار هزار مدرسه سراسر کشور برگزار می‌شود و اصلی‌ترین بخش آن نمایشگاهی است که به موضوع "دیروز، امروز و فردا" کشور می‌پردازد.

انتهای پیام/ غ

برپایی نمایشگاه های انقلاب در مدارس شهرستان تفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.