سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های پلیس برای پیشگیری از سرقت های نوروزی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا برنامه های پلیس را برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال و نوروز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سمنان راه‌اندازی قرارگاه ابوذر، گشت های رضویون، استفاده از ظرفیت موسسه های حفاظتی و مراقبتی، نگهبانان محله و پلیس های افتخاری را از برنامه های ویژه ناجا در پیشگیری از وقوع سرقت در ایام پایانی سال و نوروز عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید ، قرارگاه ابوذر به طور اختصاصی در مورد وقوع و کشف سرقت ها در کشور برنامه‌ریزی و پیگیری می‌کند.

سردار شرفی از ارتقا توان تحرک پذیری کلانتری ها با تقویت یگان‌های خودروی ناجا به ویژه در این ایام خبر داد و افزود: نیروهای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با حضور نیروهای کمکی آموزشی تقویت خواهند شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به اجرای طرح رضویون با همکاری بسیج در حوزه پیشگیری از جرم هم اشاره و تصریح کرد: در این طرح نیروهای بسیج با هماهنگی پلیس ، گشت هایی را برای ارتقای امنیت محلات تنظیم و راه اندازی می‌کند.

وی استفاده از ظرفیت موسسه های خدماتی و حفاظتی را برنامه دیگر پلیس برای کاهش جرایم در این بازه زمانی دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ موسسه حفاظتی و مراقبتی ۱۰۰ هزار نگهبان محله در کشور فعال هستند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی ، پلیس های افتخاری و یگان‌های حفاظت دستگاه های دولتی نیز ناجا را در حوزه تامین امنیت و کاهش وقوع جرایم به ویژه سرقت های روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سمنان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.