سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده شهدا بزرگ ‌ترین مدافع و حامی انقلاب و نظام اسلامی هستند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، خانواده شهدا و ایثارگران را بزرگ‌ترین حامی و مدافع انقلاب و نظام اسلامی دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قادری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، خانواده شهدا و ایثارگران را بزرگ‌ترین حامی و مدافع انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت : خانواده شهدا و ایثارگران وفاداری و تعهد، ولایت‌پذیری و دین‌داری خود را نسبت به آرمان‌های امام (ره) و کیان اسلامی در عرصه‌های مختلف ثابت کرده است.

وی گفت : نظام و انقلاب اسلامی و همه دولت‌ها تنها پشتیبانشان خانواده‌ها شهدا و ایثارگران بوده و هستند.

وی در ادامه به حضور خود در میراث فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: در شرایطی این موضوع به بنده تکلیف شد که دارای مشکلات زیادیست، ولی قائم به تکلیف شدیم و این مسئولیت سنگین را پذیرفتیم.

قادری با بیان اینکه نقطه اتکای من در پست‌هایی که داشته ام عزیزان ایثارگر بوده اند، اظهار کرد: الان در برهه بسیار حساسی هستیم از شما می‌خواهم روشنگری کنید و از انقلاب و دست آورد‌های آن به طور واقعی دفاع کنید این انقلاب آسان به دست نیامده است.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب یک گروه و طبقه خاصی همه امکانات را در اختیار داشتند، ولی در بقیه نقاط کشور بی عدالتی آشکاری حاکم بود.

قادری تاکید کرد: انقلاب اسلامی برکات و دستاورد‌های زیادی داشته که وظیفه ما پشتیبانی از آن و حمایت از آن است و همه این امکانات فراهم شده تا شرایط را برای آیندگان ایجاد کنیم.

وی در پایان با تاکید بر شایسته سالاری اظهار امیدواری کرد: با کمک دوستان بتوانیم یک اداره در شان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

خانواده شهدا و ایثارگران وفاداری و تعهد خود را ثابت کرده است

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.