سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه‌ها در آگاه بخشی مردم نقش بسزایی دارند

فرماندار صحنه گفت : رسانه‌ها در آگاه بخشی مردم نقش بسزایی دارند و می‌توانند با فعالیت خود بسیاری از خدمات مسولین را به مردم انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزادی پور فرماندار صحنه گفت : شهرستان صحنه یکی از شهرستان‌های مهم استان کرمانشاه است که داری ویژگی‌های مثبتی است که بیش از هفت هزار باغات مثمر دارد.

وی گفت : میوه‌های شهرستان صحنه دارای برند هاس خاصی همچون سیب سرتخت، گیلاس خدابنده لو و بیش از ۲۱ نوع انگور دارد.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: این شهرستان در بحث پرورش زنبور عسل و مشتقات آن یکی از تولید کننده‌های برتر استان کرمانشاه است.

وی بیان کرد: شهرستان صحنه با داشتند سراب‌های مختلف از جمله سراب دربند، سراب گروس، سراب دستجرده و ... یکی از نقاط گردش پذیر این استان است.

فرزادی پور اشاره‌ای به وضعیت صنایع دستی داشت و گفت: یک میلیارد تومان بودجه برای ساخت بازارچه صنایع دستی صحنه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ما در شهرستان صحنه قبل از انقلاب هیچ صنایع سنگینی نداشته ایم، ولی امروز به برکت انقلاب و مسولین کشور به زودی این شهرستان با واحد‌های ایران خودرو، ذوب آهن (با ۸۵ درصد پیشرفت)، ایمان سرم، ایلیا ذرت و ... به یکی از قطب‌های صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: رشد افراد بیمه شده تامین اجتماعی ۴ درصد است و این رقم نشان دهنده افزایش اشتغال در صحنه است.

نورالدین فرزادی پور اشاره‌ای به باغ شهر صحنه داشت و گفت: در صحنه ۸۰۰ هکتار مساحت دارد بیش از ۲۳۰ هکتار باغات خصوصی دارد .

 

 

انتهای پیام/د

صحنه یکی از شهرستان‌های مهم استان

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.