سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن محور بجنورد به اسفراین

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از مسدود شدن محور بجنورد به اسفراین در محل گردنه اسدلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: محور بجنورد به اسفراین در محل گردنه اسدلی به دلیل بارش برف و کولاک شدید و ترافیک سنگین مسدود است.

حسین زاده اظهار داشت: انحراف دو دستگاه کامیون کشنده در این محور باعث سنگین‌تر شدن ترافیک و در نهایت بسته شدن این محور شده است.

وی افزود: این در حالی است که هجوم مردم بجنورد طی امروز برای تفریح و تیوپ سواری در این گردنه باعث ورود حجم بالای خودرو در این محور شده است.
سرهنگ حسین زاده گفت: در محور فرعی اسدلی به گریوان نیز عدم استفاده از زنجیرچرخ توسط تعدادی از خودرو‌ها باعث در راه ماندن آن‌ها شده است.

وی افزود: هم اینک نیرو‌های امدادی پلیس، راهداری و هلال احمر در حال امدادرسانی به در راه ماندگان و رهاسازی خودرو‌های عبوری گیر افتاده در برف و نیز بازگشایی محور هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: در محور بدرانلو بجنورد نیز به علت بارش برف و کولاک شدید تردد فقط با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است.

سرهنگ حسین زاده گفت: این در حالی است که تردد انواع خودرو‌های سنگین از قبیل: کشنده و تریلر در این محور‌ها ممنوع است.

وی افزود: در مابقی محور‌های این استان نیز برف در حال باریدن بوده و سطح جاده‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی پرهیز جدی از سفر‌های غیرضروری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی از قبیل: پتو و اطمینان از سالم بودن بخاری خودرو را قبل از سفر به رانندگان توصیه کرد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا صبح روز سه شنبه در منطقه است.

بر این اساس با ورود سامانه بارشی تا روز سه شنبه به تدریج افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش باران و در پاره‌ای از نقاط رگبار و همچنین بارش برف و در ارتفاعات مه گرفتگی و کولاک برف پیش بینی می‌شود و دمای هوا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/پ

وضعیت راه های مواصلاتی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.