سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خبر داد:

آغاز ساخت و بهره برداری چند طرح صنعتی در اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس از آغاز ساخت و بهره بهرداری چند طرح صنعتی در اسدآباد خبر داد.

رنجبر زاده نماینده اسدآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:در جلسه اخیر با وزیر صنعت مصوبات خوبی برای دیارسیدجمال در صنایع گوناگون تصویب شد.
وی بیان کرد: در این جلسه موافقت وزیر صنعت برای راه اندازی چند کارخانه در شهرستان را گرفتیم که یکی از این مباحث،موافقت با راه اندازی کارخانه لفافه های برچسبی بهداشتی،پزشکی است که اخذ مجوز و اختصاص زمین به آن انجام شده است.
عضوهیئت رییسه مجلس ادامه داد: ساخت کارخانه پوشک غیربافتینه ی سلولزی با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی نیز دیگر دستور وزیر در این جلسه بود.
وی تصریح کرد: تسریع در راه اندازی کارخانه تولید کاغذ از آهک دیگر دستور وزیر در این جلسه بود.
رنجبر زاده همچنین گفت: بحث تولید رینگ آلومینیومی خودرو با مشارکت گروه امید و بانک سپه نیز در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.
نماینده اسدآباد ادامه داد: احداث کارخانه سولفات باریوم برای حفاری چاه های نفت را نیز به وزیر درخواست دادیم و همچنین بحث کارخانه ذوب  فلزات با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن را نیز به وزیر اعلام کردیم که موافقت ضمنی ایشان را اخذ نمودیم که مجددا این دو مورد را پیگیری خواهیم نمود.
وی پیگیری ذوب آهن کوره بلند را که ۲۵ سال است کلنگ آن به زمین زده شده را از دیگر موارد مطرح شده ی جلسه عنوان کرد و گفت: مقرر شد یکی از دو اتفاق ورود بخش خصوصی یا واگذاری به ذوب آهن اصفهان این پروژه را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/ص.ف

ساخت و بهره برداری طرح های صنعتی دراسدآباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.