سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید فیفا از رکورد شکنی‌های قطری‌ها در تاریخ جام ملت‌های آسیا

کارشناسان سایت فیفا از رکورد شکنی‌های جدیدی که قطری‌ها در جام ملت‌های آسیا خلق کردند تمجید کرد والبته به خلق یک رکورد جدید توسط ملی پوشان ایرانی نیز اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان سایت فیفا در تازه ترین اظهار نظر خود گفته اند که در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ چندین رکورد جالب توجه جا به جا شده است که بازیکنان تیم ملی قطر بیشترین سهم را در این زمینه داشته اند. البته ملی پوشان ایرانی نیز در خلق یک رکورد مشارکت داشتند.

براساس این گزارش المعز علی مهاجم تیم ملی فوتبال قطر توانست با به ثمر رساندن ۹ گل از رکورد علی دایی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشوران را بشکند.

همچنین تیم ملی فوتبال قطر با ثبت ۶ کلین شیت در تاریخ جام ملت‌های آسیا رکورددار شد.

ملی پوشان ایران نیز در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سال  ۱۹۹۶، ۲۰ بازی بدون شکست را ثبت کردند که در نوع خودش رکورد قابل توجهی است.

ایگناتی نستروف دروازه بان تیم ملی فوتبال ازبکستان با حضور در این رقابت‌ها به تنها بازیکنی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد که سابقه ۵ بار حضور را داشته است.

قطری‌ها سومین قهرمان جدید این رقابت‌ها بودند که ناکامی غول‌های سننتی مانند ایران، ژاپن، کره جنوبی وعربستان را تحمیل کردند واین رویداد پس از قهرمانی عراق واسترالیا رخ می‌دهد.


بیشتربخوانید:

معز علی به رکورد علی دایی رسید
قطر - امارات؛ دومین فینالیست را بازی سیاسی مشخص می‌کند
سردار آزمون، دومین شانس «آقای گلی» جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

رکوردهای قطری مورد توجه کارشناسان فیفا قرار گرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.