سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس غیردولتی نماد مشارکت مردمی در نظام تعلیم و تربیت

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس غیردولتی نماد مشارکت همگانی و مردمی در نظام تعلیم و تربیت است و با تلاش همه متولیان و مشارکت مردم در دو سال گذشته مدارس غیردولتی استان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نعمت الله جوهری فرد در نشست با مسئولان آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به جایگاه مدارس غیردولتی افزود: مدارس غیردولتی، باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشد، زیرا حمایت و بسترسازی برای حضور بخش غیردولتی در آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از برنامه‌های مهم دولت افزایش خصوصی سازی در تمامی عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی است که مدارس غیردولتی نیز از این نمونه هستند.

وی ادامه داد: مراکز آموزشی، نقطه آغاز علم آموزی هر فردی در جامعه محسوب می‌شود و تنها هدف آن ارتقا سواد دانش آموزان و تربیت آنان در محیطی پاک و سالم است.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم فعالیت این مدارس موجب تعالی آموزش و پرورش شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: دولت به تنهایی قادر نیست در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت کند و با مشارکت مردم و بخش خصوصی می‌توان گوشه‌ای از رسالت عظیم آموزش و پرورش فرزندان جامعه را عملی کرد تا همه اقشار و گروه‌ها از آموزش برخوردار شوند.

ظهیر محمودی افزود: منطقه بردخون ۱۷ مدرسه پیش دبستانی، دو آموزشگاه زبان و سه آموزشگاه علمی آزاد است که در مسیر اعتلای آموزش و پرورش تلاش می‌کنند.

در این نشست که کارشناس مسئول مدارس غیردولتی استان و کارشناس مدارس غیردولتی منطقه نیز حضور داشت، تعدادی از مؤسسان مدارس غیردولتی به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ک

افزایش تعداد مدارس غیردولتی در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.