سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد؛

۴۰ مسجد ومحله قم به نام شهدا پلاک گذاری می‌شود

مقیمی گفت:رونمایی از پلاک گذاری به نام شهدا را در۲۶مسجد و محله شهر قم داشتیم که به دنبال رساندن این عدد به۴۰ هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به جشنواره چله سرو 'گفت: این جشنواره از شهریورماه سال جاری در شهر قم آغاز و ۸۰ درصد کار آن انجام شد، شاهد اختتامیه آن در روز دهم اسفندماه سالگرد ورود امام خمینی (ره) به شهر قم خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: در سال جاری اجرای جشنواره نقاشی پرچم را در دستور کار داشتیم که ۴۰ هزار اثر برای این جشنواره تاکنون به دست ما رسیده است و در حال داوری آثار جشنواره هستیم، همچنین جشنواره عکس نصب پرچم در حال اجرا است و از برگزاری جشنواره عمار در قم با محوریت مناطق محروم حمایت کردیم.

وی افزود: برنامه آوای سرو با محوریت رقابت ۶۰ گروه سرود، برنامه پرده خوانی انقلاب، آماده سازی هفت دیواره نگاری انقلاب اسلامی، ۱۰ برنامه تاریخ شفاهی انقلاب و مادران چشم انتظار با محوریت ۱۰۰ شهید مفقود الاثر از جمله اقدامات شهرداری قم به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مقیمی با اشاره به ایجاد ایستگاه نشاط در شهر قم عنوان کرد: ایجاد ۴۰ ایستگاه نشاط درجه نخست و ایجاد ۴۰ ایستگاه نشاط درجه دو را انجام دادیم، همچنین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب با حضور چهار هزار مرد و هزار و ۵۰۰ زن را در ۹۶ مسجد شهر قم اجرا کردیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: به دنبال معرفی ۴۰ مکان شاخص انقلاب اسلامی در شهر قم هستیم، معرفی بخشی از این اماکن در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر صورت گرفت، همچنین محتواسازی در مجموعه بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهر را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: برگزاری محفل شعر قمپز را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار داریم، همچنین در حال اجرای جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری بسیج رسانه هستیم.

وی یادآورشد: رونمایی از پلاک گذاری به نام شهدا را در ۲۶ مسجد و محله شهر قم داشتیم که به دنبال رساندن این عدد به ۴۰ هستیم و برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

شرکت ۵۵۰۰ نفر در المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم/اختتامیه چله سرو ۱۰ اسفند برگزار می‌شود

برچسب ها: شهرداری قم ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.