سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئولان؛

مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان معارفه شد

زینب محمدخانی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی، «زینب محمدخانی» به عنوان مدیرکل دامپزشکی لرستان معرفی شد.

قاسم رضائیان زاده معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه غلامرضا توکلی مدیرکل سابق دامپزشکی لرستان در چندسال مسئولیت خود در این سمت، خدمات ارزشمندی داشت، اظهار داشت: ایشان خیلی دوست داشتند در جلسه امروز باشند و تا آخرین لحظه هم قرار بود بیایند، اما ظاهرا بیمار شده اند و نتوانستند در مراسم تودیع و معارفه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همچنین مدبر کرم اللهی نیز در یک بازه زمانی کوتاه سرپرستی اداره کل دامپزشکی لرستان را برعهده داشت، تصریح کرد: «زینب محمدخانی» مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان از نیرو‌های بومی استان است و ۱۲ سال سابقه کار دارد و اولین مدیرکل دامپزشکی زن کشور است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه مسئولیت ایشان بسیار سنگین‌تر خواهد بود، چون اولین زنی هستند که این مسئولیت را در سازمان دامپزشکی می‌گیرند، افزود: امیدواریم مدیرکل جدید دامپزشکی لرستان با ایجاد جو صمیمی و بهره گیری از توانمندی‌های کارکنان دامپزشکی لرستان، خدمات شایسته‌ای داشته باشند.

منبع مهر

انتهای پیام / ا

مدیر کل دامپزشکی لرستان  معرفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منوچهر میر دریکوند
۱۸:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
قطعا مدیر موفقی خواهند بود