سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۸۵ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه بقیه الله در شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: سپاه بقیه الله (عج) شیراز ۸۵ عنوان برنامه در ایام دهه فجر برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سرهنگ مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به ۴۰ سالگلی انقلاب آن را پیده ای بی نظیر بدون وابستگی به بلوک شرق و غرب خواند و گفت: در شرایطی که هر حرکتی از تفکرات این دو بلوک شکل می گرفت؛ اما انقلاب با تاسی از قرآن و رهبری امام خمینی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه در روزهای اول انقلاب دشمنان از ترور، جنگ تحمیلی و... برای دگرگون کردن انقلاب و خارج کردن آت از مسیر اصلی کوتاهی نکردند، یا دآور شد: در حالی دشمن موفق نشد که امروز در عرصه های مختلف و ۴۰ سالگی انقلاب از همه ابزارها استفاده می کند تا تاثیرگذاری تفکر انقلاب و رو به جلو انقلاب را متوقف کند.

سرهنگ علیپور افزود: دشمن امروز در سه موضوع برای رسیدت به یک هدف با قدرت رسانه ای و فریب افکار عمومی به دنبال آن است.

وی با بیان اینکه اولین موضوع کم اهمیت نشان دادن دستاورد انقلاب توسط دشمن است؛ بیان کرد: در تکنولوژی، دموکراسی و پیشرفت های مختلف دستاوردهای زیادی داشتیم اما دشمن به شدت کار می کند که این دستاوردها کم اهمیت جلوه دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای وارونه نشان دادن رژیم پهلوی گفت: وابستگی، فساد و خفقان آن دوران درحالی است که دشمن تلاش می کند واقعیت سیاه را تغییر دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز افزود: موضوع سوم برجسته نشان دادن مشکلات و تعمیم آن به کل نظام توسط دشمن است که در پی رسیدن به آن است و گرچه منکر وجود مشکلات نیستیم اما فضایی که دشمن ترسیم می کند متفاوت است.

سرهنگ علیپور مهمترین راهبرد دشمن ناامید سازی و ایجاد نارضایتی در بین مردم بیان و افزود: دشمن برنامه دارد که انقلاب به ۴۰ سالگی عمرخود نرسد و فراخوان های متعددی زده می شد که این سناریو و راهبرد دشمن محقق نشد.

وی راهکار مقابله با این شرایط را خدمات رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: مسوولان باید بدانند که‌ مدیریت آنها از مردم و انقلاب است و در این خصوص باید قدردان باشند.

تبیین دستاوردهای انقلاب مورد دیگری بود که علیپور به آن اشاره و یادآور شد: باید دستاوردها و قدرت ایران بیان و نشان داده شود تا از این طریق مقابل توطئه دشمن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه مردم دغدغه معیشت و اشتغال دارند؛ تصریح کرد: در این خصوص باید نگاهی به گذشته داشت و تجربیات برای مسوولین باشد که تنها راه حرکت به جلو از درون نظام است و اگر به اقتصاد مقاومتی عینیت ببخشیم حرکت رو به جلو محقق می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله در شیراز همچنین به برگزاری برنامه ها جهت پاسدات انقلاب اشاره و گفت: در این مورد برنامه های متنوعی در دستور کار است که در ۶ سر فصل بزدگداشت انقلاب، بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، مراسم فرهنگی و هنری و مسابقات ورزشی و نشیت های بصیرتی برگزار می شود.

علیپور افزود: در مجموع ۸۵ عنوان برنامه در این ایام توسط سپاه ناحیه برگزار می شود و همچنین در دهه فجر ۱۱۰ پروژه عمرانی شامل تکمیل و ترمیم مساجد، مرمت منازل محرومین به تعداد ۶۴، انشعاب فاضلاب ، زمین ورزشی، احداث خانه عالم، احداث منزل محرومین به تعداد ۱۴ و کارگاه اشتغال زایی خواهد بود.

وی اظهار کرد: تامین جهیزیه، توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان در حوزه نیازمندان، اجرای ۱۴ برنامه فرهنگی، حمایت از جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب محرومیت زدایی و کمک به رفع آسیب های اجتماعی به همراه ارسال فراخوان عمومی، برگزاری ۱۰ کارگاه اشتغال زایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از عمده برنامه هایی است که توسط سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز در خصوص چهل سالگی انقلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.