سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

زمینه معرفی تمامی قابلیت‌های گردشگری اردبیل فراهم شده است

اداره کل میراث فرهنگی زمینه معرفی قابلیت‌های گردشگری اردبیل را در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی نحوه حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با اعلام این خبر افزود: قابلیت‌های تاریخی، طبیعی و سرمایه‌گذاری استان در سالن ویژه و اختصاصی استان اردبیل در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از شمال به جنوب خواهد بود، زیرا تنها با این نگرش می‌توان تمامی قابلیت‌های استان اردبیل را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران در در این نمایشگاه بیان کرد: عزم جدی در بین سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای حضور در نمایشگاه به وجود آمده است.

فلاحی افزود: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت بسیار خوبی برای ارایه قابلیت‌های استان اردبیل می‌باشد که باید از این ظرفیت به صورت ویژه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: حضور غرفه استان اردبیل در یک سالن ویژه و در کنار فعالان داخلی و خارجی صنعت گردشگری می‌تواند ظرفیت خوبی برای معرفی استان اردبیل در سطح بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.