سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی سرگروه های درسی دوره متوسطه استان برگزار شد

گردهمایی سر گروه های درسی دوره متوسطه استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان باعنوان نقش گروه های آموزشی در کیفیت بخشی به آموزش برگزار شد .

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشستی  که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی ازمسئولین  در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد،در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: این نشست با هدف هماهنگی و بررسی نقش گروه های آموزشی در کیفیت بخشی به آموزش و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین اداره کل برگزار شده است .

وی با بیان اینکه دوره کمیت در آموزش و پرورش تا حدودی سپری و دوره کیفیت بخشی آغاز شده است، گفت: اگر موضوع کیفیت بخشی جدی گرفته شود، کردستان در طراز استان های موفق و سرآمد قرار خواهد گرفت .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان  هم با بیان اینکه  گروه های آموزشی بازوان فکری آموزش و پرورش هستند، گفت:  موفقیت های آموزش و پرورش استان به ویژه در شاخص‌های عملکردی حوزه متوسطه در ۴ سال گذشته چشمگیر بوده  است.

وی  افزود: خوشبختانه با تلاش مجموعه در دو سال اخیر   در کسب این موفقیت کلیه دست اندرکاران از جمله سرگروه های درسی نیز نقش آفرینی کرده اند .

گفتنی است؛در این نشست ۱۴ نفر از سرگروه های درسی استان به طرح مسایل، مشکلات و برنامه های گروه مربوطه و ارایه درخواست و پیشنهادات خود پرداختند و به سوالات طرح شده توسط مسئولین پاسخ داده شد .

 در پایان این گردهمایی  نیز از ۳۸ نفر از سرگروه های درسی برتر استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد .

انتهای پیام/م

تقدیر از ۳۸ نفر از سرگروه های درسی برتر استان کردستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.