سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خانه بهداشت جدید الاحداث کله کاوی مهاباد

در سومین روز از ایام مبارک دهه فجر خانه بهداشت کله کاوی با حضور فرماندار، مدیر شبکه، رئیس مرکز بهداشت و مسئولین ادارات شهرستان به بهره برداری رسید.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:از ۲۸ خرداد سال ۹۶ عملیات احداث خانه بهداشت روستای کله کاوی اجرا شد و در نیمه دوم سال ۹۷ این طرح به طور موقت از پیمانکار تحویل گرفته شد.

وی ضمن تشکر از خانواده خیر روستای کله کاوی گفت: زمین این خانه بهداشت با مساحت ۱۵۵ متر مربع توسط اسماعیل لاله جهت احداث خانه بهداشت به شبکه بهداشت و درمان مهاباد اهدا شد.

دکتر مرزنگ اظهار داشت: خانه بهداشت روستای کله کاوی با مساحت زیر بنای ۱۰۵ متر مربع و با اعتبار ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث و در سومین روز از ایام دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و مسئولین و امام جمعه این روستا به بهره برداری رسید.

وی افزود: خانه بهداشت کله کاوی با داشتن ۲ قمر در منطقه دهستان کانی بازار واقع شده و تحت پوشش مرکزخدمات جامع سلامت روستایی کاولان می‌باشد که به جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر از مردم این منطقه خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: آموزش بهداشت عمومی به خانوار‌های روستایی و دانش آموزان مدارس آن، ارائه خدمات پایه سلامت، ارائه دارو و مکمل‌ها و مراقبت‌های مادر و کودک و مراقبت‌های دوران بارداری، مشاوره و غربالگری نوزادان، بخشی از خدماتی است که خانه‌های بهداشت به روستائیان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: خدمات پزشکی نیز به صورت ده گردشی برای روستائیان عزیز در یک دوره زمانی مشخص، ارائه می‌شود.

انتهای پیام / س خ

خانه بهداشت کله گاوی با حضور جمعی از مسئولین در مهاباد افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.