سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل پست استان یزد خبر داد:

افزایش تعداد واحد‌های پستی استان یزد بعد از انقلاب

مدیر کل پست استان یزد گفت: طی چهل ساله انقلاب اسلامی تعداد واحد‌های پستی از ۵۱ واحد به ۱۸۰ واحد رسیده است.

علی محمد  رحمانی پور مدیر کل پست استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی اداره کل پست استان یزد طی چهل ساله انقلاب اسلامی ، گفت: تعداد واحد‌های پستی  روستایی و شهری از ۵۱ واحد به ۱۸۰ واحد رسیده است.

وی از جمله واگذاری صندوق شخصی به بیش از دوهزارنفر، نصب ۲۹۶ صندوق پستی در معابر شهری و روستایی، برقرای ۳ خط مبادله برون استانی دولتی با استان‌های اصفهان کرمان و تهران و برقرای ۴۲ خطوط مبادله حمل و نقل و مرسولات درون استانی با بخش خصوصی یاداور شد.

رحمانی پور مشارکت در پروژه ملی کارت ملی هوشمند سوخت، ارائه خدمات پشتیبانی ان در کلیه واحد‌های پستی و توزیع کارت سوخت هوشمند در استان از عملکرد‌های این اداره دانست.

 مدیرکل اداره پست استان یزد از ساخت و احداث ۴۵ واحد پستی در استان و انجام عملیات تعمیر بازسازی و توسعه محیط کاری واحد‌های پستی بیش از ۳۵۰۰۰ متر مربع خبرداد.

رحمانی پور افزود: انعقاد بیش از ۱۵۰ نوع قرارداد با دستگا‌های مختلف اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی در جهت انجام خدمات در راستای تامین انتظارات و نیاز‌های مشتریان، جلوگیری از اتلاف وقت و تردد غیر ضروری مردم صورت گرفته است.

وی گفت: در ده ماهه ابتدای سال جاری چهار میلیون و ۹۰۰ مرسوله در سطح شهر استان و بیش از ۴۴ هزار مرسوله خرید اینترنتی توزیع شده است.

انتهای پیام/ی

دستاورد‌های اداره کل پست استان یزد بعد از انقلاب

برچسب ها: پست ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.