سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یدیعوت آحارونوت فاش کرد: ارتش اسرائیل آماده جنگ نیست

بر اساس یک سند محرمانه که به دست روزنامه یدیعوت آحارونوت رسیده است، افسران ارشد صهیونیست هشدار دادند در صورت وقوع جنگ، نیروی زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی شکست خواهند خورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، بر اساس یک سند رسمی طبقه‌بندی شده رژیم صهیونیستی، افسران ارشد ارتش این رژیم هشدار دادند که نیروی زمینی به اندازه کافی برای جنگ بعدی آماده نیست و نیروی هوایی نیز نمی‌تواند در جنگ پیروز شود.

پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی در گزارشی نوشت در یک سند طبقه‌بندی شده که به دست این روزنامه رسیده است، ژنرال یائیر گولان، معاون پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل، درباره «آسیب برگشت‌ناپذیر» ناشی از نبود اعتماد فرماندهی عالی ارتش اسرائیل به نیرو‌های زمینی هشدار داد و تاکید کرد که نیروی هوایی نیز نمی‌تواند در جنگ پیروز شود.

بر اساس این سند، ژنرال گولان در این باره گفت: مشکل در فرماندهی عالی ارتش اسرائیل، در ذهنیت آن است که واقعا روی نیرو‌های زمینی حساب نمی‌کند.

این سند شامل یک گزارشی تکمیلی است که شش ماه پیش به کمیته امور خارجی و دفاعی کنست (پارلمان) اسرائیل ارائه شده است.

سند مذکور از سوی اسحاق بریک ژنرال بازنشسته و بازرس ارتش اسرائیل ارائه شده بود که وی نیز هشدار داده بود ارتش اسرائیل آماده جنگ نیست.

انتهای پیام/

ارتش رژیم صهیونیستی آماده جنگ نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.