سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی قوه قضائیه در بازدید از پنجمین جشنواره هنر مقاومت:

ویژگی بارز آثار جشنواره هنر مقاومت، حاکمیت ارزش هاست

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: آثار منتخب جشنواره حاکی از حاکمیت ارزش ها و روحیه انقلابی در این آثار است که این مفهوم به خوبی در این آثار مشهود و هویدا است.

به گزارش  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در بازدید از بخش های مختلف  نمایشگاه هنر مقاومت گفت: یکی از مصادیق رویش های انقلاب در عرصه هنر و تجلی و بروز استعدادهای جوان و مستعد متعهد ارزشی جشنواره هنر مقاومت است که آثار منتخب آن به خوبی حاکی از حاکمیت ارزش ها و روحیه انقلابی  در این آثار است که این مفهوم به خوبی در این آثار مشهود و هویدا است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی افزود: آنچه در این نمایشگاه بیشتر توجه مرا به خود جلب کرد بیان آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند انقلاب در آثار هنری بود که به خوبی و با بیانی ظریف و هنرمندانه موضوعات حساس و مهمی همچون مفاسد رژیم طاغوت، مشکلات حال و پیش روی کشور،کاروکارگر ایرانی،مبارزه با اشرافی گری و امثالهم پرداخته شده بود.

وی در خصوص فضا و ساختار محیط نمایشگاه گفت:برای من جالب بود که فضای نمایشگاه برگرفته از فضای محتوایی آثار بود و به نوعی شکل دهنده محتوا و مضمون این آثار با نوع شکل و ارائه بود.

گفتنی است نمایشگاه آثار پنجمین جشنواره هنرمقاومت در سالن شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۲۱ پذیرای عموم علاقمندان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.