سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد:

رمز پایداری انقلاب مردم سالاری نظام است/ برای اولین بار ایران متحدان واقعی در منطقه دارد/ خیال واهی مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا محقق نشد

ولایتی گفت: پایدارترین انقلاب جهان، انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و رمز پایداری انقلاب مردم سالاری نظام است.
 
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تبیین دستاوردهای انقلاب دانشگاه آزاد که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد درباره رمز ماندگاری انقلاب مردم‌محوری نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و اسلام باشند، پایدارترین انقلاب جهان، انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و رمز پایداری انقلاب مردم سالاری نظام است.

وی درباره دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد باید تمدن ساز باشد و مقدمات رسیدن به این هدف فراهم شده است و امیدواریم به کمک افراد کاردان در کار خود موفق شویم.

جريان مقاومت عامل اتحاد مثال زدنی در منطقه 

ولايتی با بیان اینکه دنيا تحت تأثير گفتمان و محور مقاومت اسلامی است، گفت: همه ما شاهد پيروزی انقلابيون سوريه در محور مقاومت بوديم و جريان مقاومت اتحاد مثال زدنی را در منطقه به وجود آورده است.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ابتدای انقلاب دشمنان می‌گفتند که این دستاورد ۶ ماه بیشتر دوام نخواهد آورد، اما انقلاب اسلامی اکنون وارد چهل سالگی خود شده است.

 اصالت انقلاب ایران نشان از ماندگاری دارد

وی با بیان اینکه از قرن نوزدهم میلادی وضعیت بین‌المللی جهان دچار تغییراتی شد، گفت: انقلاب ۱۷۸۹ فرانسه، انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ روسیه و انقلاب اسلامی ایران سه انقلاب در تاریخ معاصر هستند و انقلاب ایران بدون تقلید کردن از لیبرالیسم یا کمونیسم با اصالت خود به وجود آمد و همین اصالت نشان از ماندگاری آن دارد.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز جنگ جهانی گفت: دوره صلح مسلح منجر به جنگ جهانی اول شد و پس از آن جامعه ملل شکل گرفت، باتوجه به آثار منفی که جنگ جهانی دوم داشت، سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان بر اساس منافع قدرت‌های بزرگ ایجاد شد.

ولایتی با اشاره به بیداری اسلامی که اکنون در جهان شکل گرفته است، اظهار کرد: اکنون برای اولین بار است که ایران متحدان واقعی پیدا کرده است و پس از یک دوره طولانی کشور‌های منطقه از جمله سوریه، عراق، لبنان و تا حدودی افغانستان حول محور مقاومت ایستاده‌اند و در این شرایط آمریکا چه بخواهد و چه نخواهد باید از سوریه و افغانستان خارج شود.

رویش‌های انقلاب در کنار ریزش‌های آن معنا پیدا کرده‌اند

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل درباره رویش‌های انقلاب اسلامی‌ گفت: اگر انقلاب ریزش‌هایی داشته است در کنار آن رویش‌هایی را هم تجربه کرده است و نمونه آن جوانان مدافع حرم هستند.

وی با اشاره به خیال واهی مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: او گفته بود که امسال کریسمس را با شکست جمهوری اسلامی ایران جشن می‌گیرد، اما سرافکنده شد و به ترکیه رفت تا در پله اول بتواند کشور‌های منطقه را علیه ایران کند که البته رئیس جمهور ترکیه حتی وقت ملاقات هم به او نداد و در همان مرحله اول مشاوره امنیتی آمریکا شکست خورد.

ولایتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایدار است، تصریح کرد: مردم ایران پای انقلاب ایستاده‌اند و پایه‌های انقلاب بر قلوب مردم و پایه‌های اعتقادی استوار شده است.

دانشگاه‌ آزاد الگوی کشور و منطقه می‌شود

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با بیان اینکه تحولات برنامه‌های دانشگاه آزاد به تندی پیش می‌روند، گفت: تحولات ایجاد شده و حضور افراد برجسته در مدیریت دانشگاه ما را به سمت کارآمدی هدایت می‌کند و امیدواریم که دانشگاه آزاد تبدیل به الگویی در منطقه و کشور شود.

وی با اشاره به نام دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد باید نام بامسمایی داشته باشد؛ برای اولین بار در تاریخ آموزش عالی معاونت علوم انسانی با شخصیت‌های برجسته‌ای در دانشگاه آزاد تشکیل شده‌اند.

ولایتی با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش بیان کرد:‌این سند به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و مورد تایید مقام معظم رهبری است، ما در حوزه مدارس دانشگاه آزاد تلاش می‌کنیم تا این سند را پیاده‌سازی کنیم و تمدن ساز باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.