سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی راههای روستایی برف گیر مازندران باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از باز بودن تمامی راه‌های روستایی و جاده کوهستانی استان خبر داد.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با آغاز بارش باران و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیرو‌های امدادی هلال احمر، راهداری، اورژانس، مدیریت بحران، کشاورزی و پلیس راه در آماده کامل قرار داشتند.

وی افزود: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی مازندران سبب شد صبح امروز همه مدارس سه مقطع تحصیلی منطقه بلده در نور، منطقه چهاردانگه و بخش بنافت منطقه دودانگه ساری تعطیل شد.

احمدی گفت: همه مدارس ابتدایی منطقه کجور امروز تعطیل شد و دبیرستان‌های این منطقه با یک ساعت تاخیر، فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: شهرستان کلاردشت مدارس سه مقطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در بالادست مناطق کوهستانی گزارش شده است، گفت: خوشبختانه در این مناطق باغ مرکبات و سیاه ریشه نداشتیم به بخش کشاورزی خسارتی وارد نشد.

احمدی با بیان اینکه بارش برف و باران به صورت متناوب در استان شروع به باریدن کرده است در نتیجه شاهد آبگرفتگی معابر درون شهری و انسداد در جاده نبوده ایم، افزود: راهداران مسیر‌های برف گیر استان در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و هراز مستقر و مشغول نمک پاشی و پاکسازی جاده از برف هستند.

انتهای پیام/آ

جاده‌های استان باز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.