سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی حرفه ای شاغلین پیمانکاری در سنندج

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اولین کارگاه آموزشی حرفه ای شاغلین پیمانکاری در سنندج برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کارگاه آموزشی حرفه ای شاغلین پیمانکاری با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و تعدادی از مدیران کل ادارات استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای سنندج برگزار شد.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد افتتاح اولین کارگاه آموزشی گفت : با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان ودر راستای تفاهم نامه منعقده اولین کارگاه آموزشی تقلیل فشار گاز در سطح شرکت های گاز استانی بصورت عملی افتتاح گردید و با راه اندازی این مرکز آموزشی اقدامات بسیار موثری برای تحت پوشش قرار گرفتن نیروی های شرکتی برای آموزش ضمن خدمت فراهم گردیده است.

وی به استانداردهای آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به برون سپاری خدمات شرکت گاز استان کردستان به بخش خصوصی و به منظور کیفی سازی خدمات این کارگاه آموزشی افتتاح و به توانمندی سازی نیروی های شاغل در شرکت گاز استان کردستان کمک موثری می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: در شرکت ملی گاز ایران ۳۲ استاندارد شغلی در حال تدوین است که ۱۱ استاندارد آن با همکاری شرکت های گاز استانی مراحل تائید نهایی را سپری می نماید که ۳ مورد از این استانداردها در این کارگاه آموزشی و در تفاهم نامه فیمابین برای اجرای آموزش های لازم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

افتتاح اولین کارگاه آموزشی تقلیل فشار گاز در کردستان

 

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.